rzym00090

Jesteśmy na miejscu!

Lot przebiegł bez zakłóceń, wylądowaliśmy 10 minut przed czasem, a żegnał nas słoneczny i ciepły Wrocław (dzisiaj było 17 stopni !). Samolot był zapełniony prawie w 100%. Po wylądowaniu udaliśmy się bezpośrednio na autobus ATRAL, którym w 15 minut dotarliśmy do naszego hotelu. Kierowca był tak miły i wysadził nas nie na planowym przystanku lecz niedaleko naszwgo hotelu, zaoszczędzilismy dzięki temu 15 minut marszu. Szybki check- in ... degustacja włoskiej pizzy na mieście - nie byliśmy rozczarowani, włoska pizza i wino smakowało rewelacyjnie. Jutro po śniadaniu-najpierw autobusem, a później metrem dotrzemy do centrum Rzymu, nasz B&B znajduje sie tuż za Watykanem. Nie mogę się doczekać!

A jutro wieczorem kolejny post z relacji na żywo z Rzymu.

Lotnisko we Wrocławiu. W środku przestronne, jasne i zielone.

rzym00010

rzym00020

Widok na Alpy.

rzym00100

Nasz pokój w hotelu Ciampino. Czysto i przestronnie i za rozsądną cenę (160 zł ze śniadaniem, ***). Pokój rezerwowany przez niezawodny booking.com.

rzym00030

Pizza w Ristorante da Mimio. Z zewnątrz niepozorna, w środku skromna, ale pizza b. smaczna. Ceny od 5 EUR do 8 EUR. Butelka czerwonego wina 6 EUR.